منتدى ابلة نظيرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ابلة نظيرة

كل ما يخص حواء من جمال ورشاقة وصحة ومطبخ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أهلا من جديد يا زائر آخر زيارة لك لمنتدى ابله نظيره كانت في الخميس يناير 01, 1970
آخر عضو مسجل khadidja فمرحبا بك ، نورت منتدى ابله نظيره يا لوول

للمسلمات فقط

كاتب الموضوعرسالة
ابله نظيره

ابله نظيره

للمسلمات فقط Empty
مُساهمةموضوع: للمسلمات فقط   للمسلمات فقط Emptyالثلاثاء أغسطس 30, 2011 3:28 pm

يابنات طبعا انا جيت اول رمضان وقلت انى مش هصوم وطبعا كتير منكم دخل موضوعى وهو مشمر وماسكيين ديل الجلابيه بسنانكم وداخلين تاكلونى ولما عرفتم انى مسيحيه بصراحه طلعته منتهى الزوق وعيدنا على بعض

النهارده بقى بعد معدا 30 يوم معرفش عدو ازاى حان وقت التهنئه الخاصه بالعيد

ودى مش اى تهنئه دى لازم تبقى على مقامكم بس فيه بنت انا متغاظه منها من امبارح هى عارفه نفسها ياريت لو شافت الموضوع تعتبر ان التهنئه دى مش ليها غضبانة جدا

كل سنه وانتم بالف صحه وسلامه يا قمرات

بس الاول احكيلكم انا امبارح عملت ايه امبارح روحت مع صاحبت ماما عملنا الكعك اوعو تكونو فاكرينها وحده وطنيه لا سمح الله لالالالالا مش وحده ولا حاجه انا بس روحت اساعدها علشان ادوق الكعك لانها بتعملو حلو جدا هههههههههههههههههههههههههههههه

والنهارده بقى كنت فى الكوافير مع واحده تانيه صحبتى بس برضو كان يوم حلو هههههههههههههههههههه االراجل وهو بيقصلها شعرها كان بيشرب سيجاره قامت الرماد بتاع السيجاره وقع على شعرها والراجل فضل ينفض وانا اضحك وصحبتى تزعق وهو ينفض وانا اضحك والبت تزعق هههههههههههههههه بس هو اعتذرلها والموضوع عدا بخير

وبس جيت بقى اقولكم كل سنه وانتم طيبين ويارب يعيد عليكم الاايام بخير وانا عنوانى فى اسكندريه ها ياريت بقى يطلع فيه زوق وبكره الصبح الاقى الكعك على باب شقتنا زى المطر ههههههههههههههههه

ودول هديه بسيطه (مقابل الكعك طبعا انا مبديش حاجه لله ف لله هههههههههههههههههه )

للمسلميييييييييييييييييييين وبسسسسسسسسسسسسس

ودى عملتهالكم مخصوص

للمسلميييييييييييييييييييين وبسسسسسسسسسسسسس

باى با ى يا قرات

للمسلمات فقط
صفحة 1 من اصل 1